سه‌شنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۸۷

اعتراض گروههای سیاسی اپوزوسیون ایرانی در شهر گوتنبرگ ( یوتوبوری ) به انتقال بخشی از خدمات کنسولی جمهوری اسلامی به این شهر.

امروز هفده مارس سال 2009 میلادی، بخشی از ساختمان واحد فولکتس هوس ( خانه مردم) در باککا، شمال غربی شهر یوتوبوری، به اجاره سفارت جمهوری اسلامی در می آید. جهت مخالفت با این اقدام، بخشی از نیروهای سیاسی اپوزوسیون ایرانی که در راس آن شورای پناهندگان ایرانی قرار دارد، با داشتن مجوز قانونی، اعتراض نشسته ای را سازمان داده اند.
آنطور که در روزنامه پر تیراژ یوتوبوری پوستن آمده است، فردی بنام رضا پناهی به نمایندگی از این شورا و دیگر گروههای شرکت کننده اعلام نموده است که دلیل اعتراض این دسته از اپوزوسیون این است که ..." شهرداری نباید چنین ساختمانی را که از مراکز فعایت های پناهندگان به شمار می آید به یک رژیم تروریست و آدمکش واگذار بنماید. آقای جرج ساندباککان که به امور مربوطه نظارت دارد، در جواب به این گونه اعتراضات، اظهار می نماید که:
این ساختمان در اصل به اجاره یک آژانس مسافرتی به نام " اسب سفید" در آمده است و آنان اطلاعی از واقعیت پشت پرده آنرا نداشته اند. آزانس اشارت رفته، گویا در ارتباط نزدیک با سفارت جمهوری اسلامی قرار دارد و اما مسئول آن، ارتباطات و کارهای خدماتی خود را، کاملا غیر سیاسی اعلام می نماید!.
جدای از ماهیت حکومت اسلامی و جدای از اعتراضات مخالفین رژیم به محل ِ انتخاب سالن، انتقال بخشی ازخدمات کنسولی سفارت جمهوری اسلامی به شهر یوتوبوری، به نظر نمی آید که مورد اعتراض هزاران ایرانی این شهر که دائم به ایران رفت و آمد می نمایند، بوده باشد.
مئراد قره جه 17 مارس 2009 میلادی
yaghtyturkmensahra@yahoo.com

0 Comments:

ارسال یک نظر

<< Home